loading

Forduljon hozzánk bizalommal!


Mészáros István

ügyfélkapcsolati menedzser


> TEL:  +36 70 450 1015

Felveszem a kapcsolatot

Többet, jobban, az ügyfeleink igényeit figyelembe véve. Nagy hangsúlyt fektetünk a meglévő és új ügyfeleink igényeinek kielégítésére, megismerésére. Ezeknek az igényeknek megfelelően céljaink között szerepel szolgáltatásaink körének bővítése, valamint az általunk elvégzett munkák minőségének emelése, folyamatosan bővítve meglévő ügyfeleink körét. Folyamatos magas színvonalú szakmai képzésekkel és az iparágat érintő technikai újítások felhasználásában élen járva létrehozni egy állandó, profi szakemberekből álló csapatot.

1991-ben a Tormási szerviz tagja lett az induló Opel hálózatnak Magyarországon. Az évek során az Opel személyautói mellett a haszonjárművek forgalmazási jogát is elnyerte a Tormási Autóház és egy másik telephellyel bővült, ahol használt autókat is forgalmazunk.

2001-ben a Tormási Kft. a kecskeméti autósszakmában az elsők között vezette be az MSZ EN ISO 9001: 2009 minőségirányítási rendszert, 2009-ben pedig elsőként csatlakozott az MSZ EN ISO 14001: 2005 környezetközpontú irányítási rendszer ez által újabb jelentős lépést tett a jobb és színvonalasabb kiszolgálás felé, mely alapfeltétele a vevők megőrzésének.

Természetesen mind a két telephelyen teljes körű modern szerviz áll az ügyfeleink rendelkezésére. A Jász utcai telephelyen kiváló minőségű, korszerű karosszéria- és fényezőműhely, valamint a saját biztosítási kárfelvétel és ügyintézés továbbra is várja a megrendelőket és a vásárlókat.

A Tormási Autóház a jövőben is a gépjármű-értékesítés és szerviz területén szeretne a régióban kiemelkedő helyen állni, legjobb lenni. Fontos számunkra, hogy az ügyfeleinknek a megbízhatóságot, stabilitást jelentsük a jövőben is. Profizmusunkkal és megbízhatóságunkkal szeretnénk ügyfeleink elismerését és bizalmát elnyerni és megtartani.


 



Ugrás az oldal tetejére